Sunday 1 January 2012

i love my shizuka


heyy assalamualaikum <3

happy new year . moga tahun neyh lebih baik dari tahun yang sebelum ini . huyyy . ada story neyh . hahaha . neyh pasal someone yang istimewa dalam hidup aku . nama dia NUR SYAFIQAH . dia neyh dulu masa sekolah rendah just member aku jew . kenal mcam tuhh jew ar . dulu masa sekolah rendah takut nak tegur dia  sebab dia dulu mcm garang jew . hahaha . after hampir 3 year tak dengar cter tbe-2 terjumpa acc mukabuku dia . then dari situ aku dengan dia meet back and then sekarang dia da jadi orang istimewa dalam hidup aku . (GIRLFRIEND AKU) . kira cinta aku neyh cinta mukabuku lhaa yew . hahahaha . 1.12.2011 . aku dgn dia ehem-2 . sekarang da masuk 32 hari . rupa-2 nya dia neyh ta garang pun . pemalu je . tapi bila dia marah . haish . aku pun takut . tak nak lhaa buad dia marah , hahahaah



1.1.2012 . tahun baru hope better dari tahun sebelumnya . tapi petang hari pertama tahun baru neyh tadi aku dgn dia ada salah pham . masing-2 da merajuk . hahaha . tapi tak lama kejap jew . sory anje sebab buad anje cemburu . hahaha . si dia ada nama baru . nama baru dia NUR SHIZUKA . sedap kan nama tuhh . memang sesuai dengan dia sebab dia pun comel mcm shizuka dlm doremon tuhh . dia nak aq jadi superman dia . hahahah . tapi takpe for shizuka tercinta . anything possible . hahaha . iloveyoudammmuch


# shizuka i will be your superman #

No comments:

Post a Comment