Sunday 1 January 2012

tahun baru


heyy assalamualaikum :]

happy new year atau selamat tahun baru :) tahun baru neyh harap semua akan lebih baik dari tahun lepas .
kalau boleh tahun neyh nak focus kat study jew tapi tak mungkin kowt . aku neyh da lhaa malas belajar . 
tapi tetap akan study dan main hockey for malacca . tahun neyh baru nak masuk form 4 . nak amek aliran ape  pun tak tawu . da lhaa result pmr tak berapa baik tapi memuaskan lhaa sebab apa yang aku usaha tulahh yang aku dapat .

cerita pasal hoki pulak . tahun lepas under 16 melaka dapat naib johan ; tahun neyh coach target dpt masuk final lagy and dapat johan . tak nak mcam tahun lepas masuk final tapi kena bantai sampai 6-0 . for junior league pulak tahun lepas dpt nombor 4 . tahun hope dpt masuk final then dpt msuk divisyen 1 .
aaaaaaammmmmmmiiiiinnnnnn .

hope tahun neyh aku dpt balance kan aku punta study and hockey . hope dapat main malaysia under 16 .
nanti dapat pergi german . siapa tak nak kan . happy new year once again :)

sekian =='

# i love my shizuka damm much #

No comments:

Post a Comment